Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Cazandra Nilsson - 13 juli 2010 18:23

Jag har inte skrivit på två dagar. För jag har varit med tre kompisar och Justin har varit med mig och dom så jag har inte det så sorry för det men i dag skriver jag. Jag har badat i dag också. Men jag var och snacka men dom killar som håller på med mig och en annan bästiz på stranden. Kommer med vattenpistol och skjuter vatten på oss när vi ligger och solar.Så jag stod och pratade i en halv timme och sen badade jag med Justin och dom tre andra. Men jag har också slaggat hos en och då var vi på fest.Jag har några bilder på festen jag var på lite längre ner. Men jag var också och bowlade i dag. Men jag var 2:a. Men jag har fått en ny mobil och den kommer lite längre ner också. Jag ska fixa mig och Justin för att vi ska till en bästiz till Justin och då ska han slagga där så jag kommer att var där med honom. Om ni ska undra om jag ska slagga där också så ska jag det också.

Men nu kommer bilderna:

 

Jag tog foto så ni vet.

  Den här mobilen fick jag^.^

Presentation


Det är jag som har tagit den på min bästiz.
Jag har gjort lite grejer på bilden så det är typ som henne.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards